Vaše časté otázky o službách Fatraparku
Tu sme pripravili odpovede na Vaše časté otázky a aj informacie, ktoré Vám pomôžu spríjemniť pobyt v našom Fatraparku.
OBSAH:
- Ako sa k nám dostanete - spojenie
- Typ apartmánu
- Služby vo Fatraparku
- O deťoch
- Balíky a zľavy
- Okolie a atrakcie
- Možnosti stravovania
- Parkovanie
- Platba, zálohy a doplatky za pobyt
- Chod recepcie a Lobby baru
- Akcie
- Rekreačný príspevok
- Wellness
- Infrasauna
- Chcem si kúpiť apartmán na horách
Výhody a účinky infrasauny
Infrasauny, niekedy tiež nazývané ako infrakabíny sa vzhľadovo podobajú na tradičnú finskú saunu. Rozdiel je ten, že infrasauny majú v stenách nainštalované špeciálne infražiariče. Tie sú v infrakabínach zdrojom tepla a neviditeľného blahodárneho žiarenia.
Infrasauna má pre svoje obdivuhodné účinky svoje miesto medzi každodennými aktivitami plnými stresu. Účinky infrasauny sú jasné - posilnenie imunity, relax, detoxikácia. Infrasauna pomáha od bolesti, stresu, únavy, nespavosti, problémov s pohybovým aparátom, pomáha pri chudnutí, bojuje s celulitídou aj akné, problematickou pleťou.
Rekreačný príspevok
Pre účely získania príspevku na rekreáciu Vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspveku na rekreáciu(mena ubytovacích osob, termín pobytu a suma).
V prípade záujmu o vystavenie dokladu nás informujte pri rezervácii.
TIP NA DARCEK
Ak neviete co by ste darovali svojim blizkym darujte im vyhodny pobyt u nas.
Viac ino mame na DARCEKOVE POUKAŹKY.
AKO SA K NÁM DOSTANETE - SPOJENIE
1. Ako vás nájdeme?
Stačí kliknúť sem - cesta k nám
2.Mám známu zo zahraničia, ktorá by chcela k vám prísť na dovolenku. Dohovorí sa u vás anglicky a ako by sa k vám dostala z Bratislavy, zabezpečujete dopravu nejakým spôsobom, alebo máte vypracovaný plán pre ľudí z vonka, aby vás bez problémov našli, však predsa každý na Slovensku nehovorí cudzími jazykmi a dopraviť sa niekde do hôr nie je pre cudzinca jednoduche.
Čo sa týka dopravy k nám, je možné zabezpečiť transfer pre hostí z letiska priamo k nám. No je potrebné zaň vopred uhradiť zálohu.
Alebo ísť z Bratislavy do Ružomberka rýchlikom alebo autobusom. Potom z hlavnej stanice taxikom priamo až k Apartmánovému domu Fatrapark.
Personál sa v anglickom jazyku dohovorí.
Zatiaľ sme sa nestrestli s tým, že by mal hosť problém sa sem dostať.
3. Je možné sa ubytovať aj skôr ako o 15:00 hod?
O skoršom príchode odporúčame sa aspoň deň vopred alebo ráno informovať či je možný.
4. Je Fatrapark bezbariérový?
Vstup do budovy je možný bezbariérovo zo zadu, cez terasu.
Budova má výťah a zárubne dverí v apartmánoch sú 60 cm široké.
TYP APARTMANU
1. Aké druhy apartmánov ponúkate?
Ponúkame apartmány s jednou, dvoma alebo tromi miestnosťami.Mezonetove alebo jednopodlažné.Viac informácii o apartmánoch Vám poskytneme na stránke http://www.apartmanyfatra.sk/ubytovanie/ .
2. Môžete mi poslať foto izby, kde nás ubytujete, lebo mate peknú takú tú pomarančovú môžeme si vybrať?
Fotky apartmánov s jednou miestnosťou si môžete pozrieť na stránke:
http://www.apartmanyfatra.sk/ubytovanie , je však možné že konkrétny
apartmán bude obsadený.
3. Nerozumiem celkom popisu typického 3 izbového apartmánu, môžete mi opísať ako je umiestnená spálňa, gauč a kuchyňa?
V apartmáne s 3 miestnosťami sa nachádzajú dve samostatne spálne a kuchyňa je
spojená s obývačkou, kde sa nachádza aj rozťahovací gauč.
4. Je na apartmáne varná kanvica a príbory?
Každý apartmán je vybavený základným kuchynským vybavením v rátane varnej kanvice a príborov.
5. Máte ubytovanie s krbom?
V apartmánoch sa nenachádza krb.
6. Chcel by som sa opýtať či vo vybavení kúpeľní sú aj vane alebo len
sprchové kúty?
Vo vybavení kúpeľní sú len sprchové kúty. V prípade, ak by Ste chceli vaňu a mezonetový apartmán /schody/ ten sa nachádza na štvrtom poschodí a má aj balkón.
7. Máte elektrické kúrenie v apartmánoch?
Všetky apartmány majú elektrické vykurovanie. V kúpeľni je podlahové kúrenie. Teplá voda je riešená samostatným elektrickým bojlerom.
8. Sú všetky apartmány rovnaké?
Niektoré apartmány majú aj balkón a každý sa líši svojím zariadením. V niektorých apartmánoch Vás zaujme nábytok v horskom štýle, iné sú zariadené moderne.
9. Má apartmán kuchyňu?
Áno apartmány majú vlastnú kuchynku. Každá kuchynka je vybavená kuchynskou linkou, digestorom,kuchynským riadom, elektrickým varičom, chladničkou, varnou kanvicou a mikrovlnnou rúrou.
10. Čo sa nachádza v apartmáne s 3 miestnosťami?
V apartmáne s 3 miestnosťami sa nachádzajú dve samostatne spalne a kuchyňa spojená s obývačkou, kde sa nachádza aj rozťahovací gauč.
11. Máte apartmány aj s jedálenskou časťou (stôl, stoličky)?
Áno apartmány sú vybavene aj jedálenskou časťou kde je možné sa stravovať.
12. Je súčasťou kuchynky aj rúra na pečenie?
Nie, nie je.
13. Akú rozlohu má približne jeden apartmán?
Apartmán s 1 miestnosťou cca od 25 - 33 m2
Apartmán s 2 miestnosťami cca od 35 - 47 m2
Apartmán s 3 miestnosťami cca od 47 - 55 m2.
14.Ako sa vyberá apartmán? Môžeme si vybrať, alebo vyberáte vy?
Apartmán vyberáme my, no vždy podľa Vašich požiadaviek. V prípade, že máte záujem o konkrétny apartmán, je možné ho zarezervovať, pokiaľ nie je už obsadený.
15. Nachádza sa v kuchyni chladnička s mraziakom?
Áno, na každom apartmáne sa nachádza chladnička s mini mraziakom.
16. Je v apartmánoch fén a toal. papier?
Fén je možné si zapožičať na recepcii, toal. papier sa na apartmáne samozrejme nachádza.
17. Sú v cene ubytovania aj uteráky?
Áno, v cene ubytovania sú za pobyt na každú osobu 1x veľký uterák a 1x malý na ruky.
Ak si prajete počas pobytu výmenu uterákov, prosíme nahlásiť na recepcii a je účtovaný poplatok 1,50€ (1+1ks)
18. Je v apartmáne aj šampón/ sprchový gél?
Nie, je nutné si priniesť vlatsné hyg.potreby. V apartmáne sa nachádza len tekuté mydlo.
V prípade že si zabudnete zubnú kefku ,pastu, sprch.gél, je možné si ich zakúpiť na recepcii.
19. Je v apartmáne samostatné wc?
Áno, každý apartmán má vlastné wc s kúpeľňou.
1. Kedy sa môžeme prísť ubytovať?
Možnosť ubytovať sa je od 15:00 v deň príchodu a odubytovanie je do 10:00 hod. Ak si želáte neskorší odchod, oznámte to na recepcii. Ak to bude možné radi Vám vyhovieme.
2. Chcela by som sa opýtať ohľadom toho ubytovania na to domáce zviera. Poplatok 25€ je na jednu noc alebo na celé ubytovanie? Poskytujete aj granule?
Klienti s vychovanými domácimi zvieratami sú v našom hoteli vítaní. Poplatok za každé domáce zviera je účtovaný je vo výške 25 EUR/noc, ktorý predstavuje náklady na upratovanie a čistenie ubytovacích priestorov. Granule nie sú v cene zahrnuté.
3. Lyže je možné uskladniť v nejakej lyžiarni ?
Lyže je možné uskladniť vo veľkej lyžiarni na prízemí, kde máte k dispozícii aj vlastnú skrinku.
4. Je k dispozícii spoločenská miestnosť?
Áno k dispozícii máme salónik pre cca 25-30 osôb. V salóniku sa nachádzajú stolný tenis a šípky, ktoré ponúkame pre našich hostí bezplatne.
5. Aké sú možnosti pripojenia internetu vo Vašom hoteli?
Wifi pripojenie v celej budove zdarma.
6. Je potrebné mať so sebou zimné reťaze?
Dobrý deň, nie v zime nie je potrebné používať reťaze.
7. Dá sa parkovať aj inde ako v podzemnej garáži ?
Áno ponúkame vonkajšie parkovisko pred budovou hotela strážené kamerovým systémom Zdarma pre našich hostí.
8. Dá sa masáž rezervovať dopredu?
Áno masáž sa dá rezervovať dopredu.
9. Môžeme si zobrať so sebou aj psíka?
Áno, za príplatok 25 €/noc poskytujeme možnosť ubytovania aj s domácim zvieratkom.
10. Sú na apartmánoch uteráky?
Áno, na apartmánoch sú uteráky.
11. Sú na apartmánoch čistiace prostriedky?
Nie, na apartmánoch nie sú čistiace prostriedky, ani kozmetika.
12. Kde môžeme využiť wellness služby?
Priamo u nás je k dispozícii infrasauna a taktiež Vám vieme rezervovať wellness služby u našich partnerov, napríklad Apartmány Hrabovo, alebo Hotel Áčko.
13. Je k dispozícii v apartmáne aj práčka?
K dispozícii je pre hostí spoločná práčka vo vyhradenej miestnosti. Práčky na apartmánoch nie sú.
14. Máte k dispozícií úschovňu bicyklov?
áno, v garáži sa nachádzajú uzamykateľné koje na bicykle.
1. Je možné si rezervovať detskú postieľku aj s posteľným prádlom?
Môžeme Vám zapožičať detskú postieľku aj s posteľným prádlom. Poplatok 15€/ za pobyt. Odporúčame nahlásiť vopred a budete ju mať pripravenú na apartmáne.
2. Keď máme dieťa do 3 rokov a bude bez raňajok, prístelka je tiež grátis?
Áno, deti do 5 rokov majú pobyt zadarmo.
3. Aké možnosti máte pre deti, čo sa týka detského kútiku a podobne?
Pre deti máme pripravený pri recepcii detský kútik, na terase poteší deti domčeková preliezka, od jari do jesene hojdačky, šmýkačka, trampolína, pieskovisko, v lete bazénik...
4.Je možnosť zapožičania detskej stoličky?
Áno, detskú stoličku je možné zapožičať pre našich hostí zdarma, pýtať si ju treba na recepcii.
5. Nachádza sa na apartmáne nočník a stupienok k umývadlu?
Tieto veci žiaľ nemáme k dispozícii.
6. Je možný do budovy vstup s kočíkom?
Áno je, zo zadu budovy cez terasu.
7. Je niekde vo Vašej blízkosti SKI škôlka alebo SKI škola?
Áno je, asi 50 metrov od nášho hotela.
1. Sú vo Vašej blízkosti nejaké kúpaliská?
Par krokov od hotela sa nachadza vodna nadrž Hrabovska priehrada
Pár minút autom máte možnosť navštíviť aquaparky – Bešeňovú, Tatralandiu, AquaRelax Dolný Kubín alebo Kúpele Lúčky.
2. Kam môžeme ísť na výlet?
V sekcii ATRAKCIE -VYLETY mame zmapovanych množstvo informacii
Čo sa týka výletov, máte k dispozícii veľa možností,spomenieme zopar:
• Aquapark Tatralandia 28 km
• Aquavital Lúčky 13 km
• Thermalpark Bešeňová 13 km
• AquaRelax Dolný Kubín 18 km
• Liptovská Mara 28 km
• Gothal Liptovská Osada 18 km
• UNESCO Vlkolínec 5 km
• Havránok – Keltské sídlo 25 km
• Gotický kostol všetkých svätých v Ludrovej 7 km
• Bikepark Malinô Brdo 200 m
• Hrabovo a lanovka Malinô Brdo 200 m
• Demänovská ľadová jaskyňa 25 km
• Demänovská jaskyňa slobody 25 km
• Oravský hrad a splavovanie 27 km
3. Ako ďaleko je od Vás lyžiarsky svah?
Apartmánový dom Fatrapark sa nachádza len 50 metrov od lanovky ktorá vedie na svah Skiparku Ružomberok.
1. Je možné si u Vás objednať aj večere?
V prípade väčšej skupiny je možnosť objednať si polpenziu, tz. raňajky aj večere.
2. Akou formou sa podávajú raňajky?
Raňajky sa podávajú formou kontinentálnych raňajok, / vyberáte si zo 6. druhov jedál ako je napr. šunkovo-syrová misa, pečená šunka s vajcom,..../
V prípade, že je celkový počet ludí na raňajky cca 10, robia sa raňajky formou švédskych stolov.
3. V akom čase sa podávajú raňajky?
Raňajky sa podávajú spravidla od 8:00 do 10:00 hod. ráno.
Napr.pre obchodných cestujúcich na požiadanie pripravíme aj o 5,00 -6,00
4. Dajú sa raňajky doobjednať na mieste?
Raňajky si samozrejme môžete objednať a aj zaplatiť priamo u nás na recepcii v deň príchodu alebo kedykoľvek počas pobytu.
5. Sú raňajky v cene ubytovania?
Nie raňajky nie sú v cene ubytovania. Pre našich hosti máme v ponuke Raňajkové menu 10,99 €/deň dospelá osoba ,6,50 €/deň dieťa.
6. Môžeme u Vás aj grilovať, opekať?
Máme pre Vás pripravený Záhradný kozub, v ktorom môžete grilovať..
Máme k dispozícii aj otvorené prenosné ohnisko.
1. Ako je riešené parkovanie? Budeme mať kde parkovať?
Parkovať môžete priamo pred budovou zadarmo (cca 20 parkovacích miest), alebo môžete zvoliť možnosť parkovania v našej podzemnej garáži (tiež cca 20 parkovacích miest)
za poplatok: v sezóne 7€/auto/deň a v mimosezóne 3€/auto/deň.
Platba, zálohy a doplatky za pobyt:
1. Mám zaplatiť 50% sumy z ubytovania na Váš účet?
Áno, po zaplatení zálohy 50% je Váš pobyt zarezervovaný .Keď platba nabehne na účet budeme Vás informovať.
2. Akým spôsobom označím bankový prevod zálohy, aby ste vedeli, že ide o moju platbu?
Čo sa týka variabilného symbolu, uveďte dátum Vašej rezervácie.
3. Uskutočnil som prevod, ale nevšimol som si Vašu poznámku o variabilnom
symbole, takže to išlo bez VS. Je to problém?
Nie je to problém, ide len o identifikáciu platby, aby sme vedeli či tá platba je od Vás.
4. Kedy budete požadovať doplatok za ubytovanie?
Doplatok za ubytovanie vyplatíte pri príchode priamo na recepcii. Kartou alebo hotovosťou.
5. Kaucia ktorú zaplatím pri nástupe na pobyt bude úhrnom za obidva apartmány vo výške 50, €?
Za každý apartmán vyberáme vratnú zálohu 50€, ktorú Vám samozrejme pri odchode po skontrolovaní apartmánu vrátime.
6. Je možné doplatok za ubytovanie uhradiť kartou alebo bude potrebná hotovosť.
Samozrejme doplatok môžete uskutočniť aj platobnou kartou.
V prípade, že sa neskôr rozhodnete pre doplnkové služby ako masáže, raňajky, garáž...v týchto prípadoch uprednostňujeme hotovosť.
7. Vzhľadom na krátkosť času, keďže náš príchod je zajtra ako máme realizovať rezerváciu?
Vzhľadom na to, že Váš príchod je už zajtra a máte rezervovaný pobyt len na jednu noc, stačí ak uhradíte v deň príchodu na recepcii celú sumu.
8. Rada by som zaplatila celú sumu, avšak mám trocha obavy z prípadných nečakaných problémoch, ktoré sa teoreticky vždy môžu prihodiť (choroba atď.).
Ak sa stane, že nemôžete nastúpiť ,automaticky Vám ponúkneme iný termín podľa Vášho výberu. Za tú istú sumu alebo ak sú nižšie ceny v mimo sezóne tak za nižšie ceny. Nemusíte mať obavy, že prídete o svoje peniaze.
9. Aký mám uviesť VS do prevod. príkazu, pripadne stačí ak uvediem svoje meno ?
Ako variabilný symbol treba uviesť deň vášho príchodu VS XXXXXX + Vaše meno
10. Mohu u vás platit kartou a zda je v apartmanech wi-fi připojení k internetu.
Dobrý večer, samozrejme dá sa u nás platiť kreditnou kartou a wi-fi pripojenie sa nachádza v celej budove zdarma.
11. Treba platiť zálohu aj za garážové miesto?
Za garážové miesto nie je povinné platiť zálohu.
12. Koľko budem platiť za apartmán s 3 miestnosťami, ak tam bude ubytovaných menej ako 5 osôb?
Cena za apartmán s 3 miestnosťami: VID cennik . Je to cena za celý apartmán, bez ohľadu na to či je tam 5 alebo menej osôb.
13. Viete mi rezervovať apartmán kým Vám príde záloha na účet?
Samozrejme, pokým platba nabehne na účet, máte pobyt predbežne rezervovaný.
14. Môžem vám zaplatiť zálohu v poľskej mene?
Samozrejme, je možné zaplatiť zálohu v poľskej mene prevodom, na náš účet budú automaticky prevedené na euro.
15. Stačí keď do popisu transakcie napíšem svoje priezvisko ako variabilný symbol 9.6-12.6.20xy? Ak uskutočním platbu vkladom na Váš účet potrebujete odo mňa ešte zasielanie potvrdenia?
Do popisu transakcie môžete napísať priezvisko. Hneď ako peniaze prebehnú na náš účet, budeme Vás informovať my prostredníctvom e – mailu.
1. Predpokladaný príchod bude po 18 tej hodine, stačí ak to oznámim prostredníctvom mailu?
Recepcia funguje NONSTOP, takže nástup je možný kedykoľvek v deň príchodu
po 15. 00 hod.
2. Do koľkej je otvorený Lobby bar a recepcia?
Recepcia funguje nonstop. Lobby bar pre našich hostí do 22:00.
1. Ake mate aktuálne akcie?
Kliknite prosím na ,,aktualne akcie a novinky,,
2. Aký je postup v prípade, že mám darčekovú poukážku v hodnote 150 Eur a chcela by som ju využiť na toto ubytovanie. Čo so zálohou?
V prípade darčekovej poukážky zálohu neplatíte. Zaplatíte len v deň príchodu na recepcii rekreačný poplatok mestu vo výške 1,50 €/os/noc a vratnú kauciu za apartmán.
3. Máme záujem o 2 darčekové poukazy mimo sezóny na 4 noci za 105 eur. Kedy mam uhradiť zálohu 50% ak ešte nevieme termín v ktorom si pobyt obdarovaná osoba rezervuje? A kedy treba uhradiť druhú polovicu? Dokedy mam uviesť presný dátum pobytu?
Uvedený darčekový poukaz v hodnote 105 eur platí v mimo sezóne a čo sa týka zálohy, môžete ju uhradiť až keď budete vedieť termín, na ktorý chcete pobyt zarezervovať. Zaplatiť môžete aj celú sumu pobytu.
4. Čo zahŕňa cena v cenníku?
Cena v cenníku zahŕňa len ubytovanie. Pokiaľ sa nejedná o akciové balíky. Vtedy je pod tabuľkou jasne rozpísané, čo všetko cena zahŕňa.
Ak by ste mali dalsie otazky radi Vam odpovieme .
Prosim píšte na : info@apartmanyfatrapark.sk
alebo volajte NONSTOP Recepcia + 421 917 765 608